fredag 20 juli 2012

Fredag

Underbara fredag! Har varit en lång dag, efter jag fått i Thilde lunch gav jag mig ut på en långpromenaf, tänkte att jag skulle gå tills hon somnade. Igår sov hon efter 3km , men idag fick jag lite mer motion då hon vägrade sova. 1,5 timme senare gav jag upp. Sedan har båda barnen varit vakna hela eftermiddagen, den ena med magont och den andra trött och less . Funderade tillochmed på att packa in oss i bilen och åka till Hedesunda och hämta pappan men neej, hoppas på en tidig kväll för de små älsklingarna istället så jag kan få en kväll med min älskling, god mat och massor av SOA avsnitt :) håll tummarna nu!
Helgen är hittills oplanerad, hoppas på finväder för jag vill pröva badet på Furuviksparken ! :)


Så här busig är min tjej idag när hon inte vill sova! Hon har blivit så stor, nu leker hon så fint med sina dockor och nallar hela dagarna. Hon tar hand om den och ska byta blöjan, sjunga för dem och bädda ner dem i sängen. Myspluttan, det är så roligt att se :)

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: