fredag 29 juni 2012

Skrik och panik, är det kolik?!

Idag har varit en riktigt jobbig dag för vår lille Oliver. När han varit vaken har varit skrik konstant , stackarn :( nu håller vi tummarna för att detta inte är kolik bara ! Har börjat med minifomdroppar nu och hoppas att de ska fungera!
Thilde gumman förstår ju inte heller mycket , " bääshi ledsen, bäshi sova " men hon är så snäll och tålmodig även när lillebror skriker . Idag var det tillochmed hon som kom på tricket , hon gick iväg och pekade på babyskyddet och sa " bäshi sova" och tittade på mig och Oliver. När jag satt honom i det och jag och Thilde hjälptes åt att gunga somnade han direkt! Vilken storasyster !




Nu har jag , Björn och Oliver slappat framför en film med god mat i form av grillat och sallad. O har sovit hela kvällen så mamman och pappan har fått vila lite extra, skönt! Dagarna här är världens träningspass, både för kroppen och hjärna så när man sätter sig i soffan på kvällen har man det bra gott :)

Nu ska vi gå och sova , jag och en av mina killar :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar