fredag 15 juni 2012

Bubblan

Jag har så mycket jag vill skriva här och så många bilder jag vill lägga upp men tiden räcker inte riktigt till! Även om jag sitter i soffan och ammar 70% av dagarna så vill det sig inte riktigt . Sitter mest och kikar på ipaden då, perfekt för ammande mammor måste jag säga! Men det är svårt att skriva med en hand på den, så därför blir det inte mycket bloggande.

Dagarna flyter på iallafall, vi lever väl i bubblan den här veckan. Myser och ammar, försöker komma in i det här nya livet och skaffa oss rutiner som fungerar nu när vi är fyra. Thilde går på dagis som vanligt, vi vill försöka visa henne att inget har förändrats ( förutom att hon fått en bääshii!) och att det fortfarande är lika mycket vi . Hon trivs så bra på dagis också och vi ser att hon mår bra av att gå dit, hon behöver nog också ett break från all förändring.
Nästa vecka börjar Björn jobba, det blir spännande att se hur det ska gå ! Haha.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar