onsdag 6 juli 2011

Mammaskadad

Först sätter jag mig på bussen , gäspar och kommer på att FAAAN jag glömde nappen, hur ska jag nu kunna sova på tåget? Sen kliver jag av och går ner mot station , då siktar jag in mig på kullerstenen så att min rullväska som jag drar efter mig ska somna! Herregud jag saknar Thilde!



Här är Filippa och Thilde från gårdagens grillkväll hemma hos Bettina, Robin och Filippa! Mycket trevligt och de har fått det så fint i sitt nya hem :) jag och Thilde var även där på playdate på dagen, mysigt !

Igår kom även vår nya älskling hem , en Nikon D3100 wohooo nu ska det bli finfina bilder här på bloggen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men visst är det lite härligt att vara "mammaskadad". och ha ont i hjärtat av längtan!!

    SvaraRadera