söndag 17 juli 2011

En hink med kaffe.

Idag är en bra dag. Den började med både sömn hela natten ( Björn tog nattmatning) OCH sovmorgon! Vilken karl jag har !:) Jag var iof upp vid 06 och skutsade syster till tåget, men efter det kunde jag sova vidare !
Jag och syster Linnea var ut en sväng igår , satt först på Berggrenska och pratade och drack GT , sen vidare mot Brända. Vi åkte dock hem tidigt, det var skönt!
Idag på dagen fick jag sällskap av Maria , Micke och Theo en stund. Det var roligt som vanligt, Björn är iväg på GIF-AIK så jag och Thilde är ensamma .
Vi har varit iväg på Viktväktarmöte, det hade gått super de två veckorna som gått, -2.1 kg! Jiippii :)

Nu måste jag ut och väcka yrvädret som sovit aaallt för läng och för sent ute i vagnen! Hon ska tametusan gå och lägga sig om en timme!

Plöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar