fredag 1 juli 2011

Hemma igen!

Nu så ska jag fixa till ett ordentligt inlägg här igen, var ju ett tag sen men har varit ute och flängt å mycket och haft fel på mobilen. Men nu så!

Vi kom hem imorse, vi har bott ute i stugan några dagar och haft det riktigt skönt! Solen har ju skinit, vi har solat och badat, ätit frukost i solen på bryggan ( utsikten finns i förra inlägget) gått promenad , läst, ätit och haft det underbart! Det är så skönt att komma ifårn allt några dagar och bara vara vi. Det behöver man! Nu är det molnigt och vi är hemma med massor av ny energi!

Innan stugan var vi i Sundsvall, även det var heeelt underbart! Paradiset är bara förnamnet. Vi har umgåtts med mamma, pappa , Linnea och Albin. Även varit till Norrfjärden och hälsat på, Linnea har fyllt år , vi har firat midsommar och haft det super. Finns jättemånga fina bilder men såklart är de på mamma och pappas dator! Men slänger in några bilder från mobilen sen iallafall :)

Jag och fina Bettina har börjat i viktväktarna! Nu mammakilona väck! Det är jättekul och jag är superpeppad, tror dock inte jag gått ner ett gram det två veckorna vi varit med, men vi får se på söndag när vi ska på vägningsmöte ;)
Bettina , Filippa och Robin har även flyttat ut hit till Bomhus, riktigt kul tycker jag :)

Thilde update:
Hon har lärt sig vinka och vinkar gärna till gammelfarmor och farfar, haha.
Hon har tagit sitt första dopp i Trösken ( sjön vid stugan)
Hon är veldi söt da :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar