torsdag 6 september 2012

Moster på besök!

Nu har Björn börjat jobba på "riktigt" och livet har gått tillbaka till vardag. Skönt egentligen, jag gillar rutiner och vardag. Ordning och reda !:) Jag är såå glad för min älsklings skull nu när fått fast jobb, en termin innan examen ! Vi har många mål i livet och ett av dem var att aldrig ge upp våra utbildningar även fast vi fick barn och det hade varit enklare för stunden att bara skaffa ett jobb inom något vi gjort förr och tjäna lite mer pengar än man gör som student;)  Vi har kommit långt, Björn har fixat det! Jag är 100 på att jag också kommer göra det, hade varit lite surt att ge upp nu. Man får kämpa för att få det man vill här i livet , och jag är så glad att det är vi och att vi tycker lika och är beredda att göra allt!

Nu har moster Linnea kommit på besök, det gillar vi! Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta en utflykt 
Nu ska jag sova gott i min nya säng som vi shoppade i förrgår, inatt fick hela familjen plats! På lördag kommer nya vagnen hem . Bra vecka!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar