onsdag 4 maj 2011

Trevlig dag!

Idag har vi haft mysigt med Bettina, Filippa Maria och Theo hela dagen :) först blev det lunch och lek sen promenad. Sen lekte vi ute på baksidan, och Theo friade till Thilde! Hur sött som helst , vi ser fram emot inbjudan till brölopp om sisådär 30 år. Kanske afrikanskt?
Sen kom Theos pappa Micke hit så grillade vi hamburgare. gott gott :) När de gick vid 18.30 var Thilde något speedad men efter bad och mys somnade hon som en stock. Kan förstå att lillan var trött efter att bara sovit två smånapar idag!
Nu är det hockey. bläsch jag tror jag går och lägger mig, haha.
Imorgon blir det babysim , då ska vi dyka igen! Kul :)

Just ja! Jag och Maria har anmält oss till vårruset, hur ska det gå?! Inte i toppform precis, haha ;) Men det blir kul :)


1 kommentar:

  1. Tack för den mysiga dagen igår :) Vi blev inte så långvariga tyvärr men det tar vi nästa gång. Va kul på simningen idag men synd om Thilde som fick en sån kallsup. Hoppas majskrokarna smakar! Haha jag bara lär henne dumheter, napp & majkrokar. Kram på er

    SvaraRadera