fredag 13 maj 2011

Fredag!

Underbara fredag började 05.40! Då körde jag direkt igång med fredagsstädningen, jag tror jag är en riktig morgonmänniska. Det är då jag har mest energi ! Så vid 9 tiden var allt klart, Thilde sov och jag kunde slappa framför mina fredagsserier ;) Hur skönt är inte det?!
Vid 13 gick vi iväg till en mammafika här borta i Bomhus, det var trevligt!
Thilde sov jättebra ( för att vara Thilde) inatt, vaknade bara 22 och 01! Sen 05.40 då :) Jag kände mig riktigt utvilad när jag vaknade även fast jag varit vaken längre än vanligt för att hejja fram Saade igår ;)

Haha vilken pensionär jag är ser jag! Flyger upp och är pigg halv sex och går och lägger mig före 23. Det hade jag inte kunnat tro för några år sedan!

Nu ikväll har jag fått god mat av älskling och nu sitter jag och ser Criminal minds medan Björn pluggar på sin hemtenta.
Imorgon blir det 1års kalas hos Theo! Riktigt kul! :)
Jag är så glad som träffat er Maria och Bettina. Det känns som vi känt varandra 4 ever, kommer inte ihåg vad jag gjorde innan jag hängde med er och era fina barn hela dagarna! :) <3 <3

1 kommentar:

  1. Vi är glada som har lärt känna er, hade vart så himmla tråkigt hela dagarna annars <3

    SvaraRadera