onsdag 11 maj 2011

Dagen idag.

Dagen började inte speciellt kul med dyrt besked från verkstan där bilen står med fel på någon lampa, herreguuud vad dom ska komma på saker det kan vara fel på bara för att tjäna pengar!

Men vid lunch vände det då fina Maria och Theo kom hit och lekte järnet med oss! Riktigt rolig dag med en lång promenad och söta barn. Det blev så trevligt att jag glömde helt bort att jag skulle hämta bilen på verkstaden innan 17.00 . ooops får se vad dom säger när jag kommer imorgon;)

Ikväll har jag legat deckad i soffan och nu ska jag kika lite på webtv sen söva gott en kvart innan Thilde ska upp ;) Imorgon blir det torpeddyk på babysimmet sen ska vi fika med Bettinas mammagrupp ! På kvällen blir det träning inför vårruset( som är om en vecka!)

Puss&Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar