onsdag 22 augusti 2012

Sundsvall


Sitter i bilen på väg till Sundsvall. Barnen sover som stockar så jag har helt plötsligt en massa tid att skriva ett inlägg här !:) Till helgen ska jag till min vän Jessika som fyller 25 !Det blir gött att träffa lite
Sundsvallare, inte direkt varje dag vi ses, haha!
Igår fick jag och Oliver finbesök av några tjejer från klassen , verkligen kul att ses igen efter långa sommaren! Jag fick till en sjukt god kaka , chocolatebrowniefudgecheesecake! Den ni ;)
Vår blivande högt älskade vagn är efter många om och men skickad till Björns kusin också så jag är inte lika stressad som jag var igår, då var det inte nådigt! Fick ett mail av företaget vi köpt den ifrån där det stod att vårt svenska visa inte gick att identifiera, så vi måste föra över pengarna till deras bank istället. Jag mailade dem och skrev att det skulle ta för lång tid och vi vill ta tillbaka beställningen . Så den blev canceld och vi började leta på andra ställen för att se hur lång tid det skulle ta.. Men sedan fick jag mail från någon på första stället som undrade om vi ville ha vagnen om kortet skulle funka ändå , och han frågade när paketet måste vara framme osv. Så då funkade det med kortet ändå och de skickade paketet någon timme senare när det egentligen skulle ta några dagar att packa. Snacka om service ! Mystroller.com is the shit alltså ;)

Just ja, imorse vaknade Thilde efter oss och sprang ut vid trappen och ropade " komma mamma, komma mamma ! " när jag kom upp stod hon helt yrvaken där och sa " anka, anka sängen mamma" sötfia trodde att det var en anka i sängen så vi smög in i hennes rum och kikade. Det var fåglarna som lät utanför fönstret, så det pratade vi sedan om någon timme ;) älskade fina lilla tjej, du är så söt att jag skulle kunna äta upp dig!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: