måndag 13 augusti 2012

Dåligt!

Herregud vad dålig jag varit på att uppdatera den senaste veckan! Livet har bara snurrat på så har inte riktigt fått någon tid över. Dagarna går självklart åt till att leka och ta hand om våra små guldklimpar, och kvällarna är det mys med den mindre klimpen och sedan andas ut i soffan en stund. Den stunden brukar då bli ganska lång eftersom det är så skönt att göra ingenting , skönare än att sova till och med!;)
Velar fram och tillbaka om hur jag ska göra med skolan i höst också, campus eller
distans är frågan? Vill gå kvar i min klass, den är ju kanon ! Men samtidigt få ut maximalt av den här tiden med mina barn, och om jag pluggar distans kan jag ju göra det på kvällarna. Det är ett jäkla jobbigt val, och ändrar mig typ varje dag! Aja, det löser sig tillslut, bara att bestämma sig.

I lördags blev Oliver 2 månader och Thilde 22 månader, ojojoj vad tiden går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar