söndag 15 april 2012

Jag hade velat ha en inbyggd kamera i ögat !

Isåfall hade jag filmat detta idag;
Thilde ställer sig upp i baljan och grymtar . Jag : åååh vill du komma upp? Thilde sätter sig direkt och ler . "nääää" och skakar på huvudet.
Jag: ahaaa var det en luring?
Thilde tittar på mig med en väldigt viktig min och nickar bestämt , " mmmmm".
Jag skrattade så jag grät, söta unge!
Hon gör så mycket roliga saker nu , ska skriva några fler imorgon ;)

Igår var jag i Stockholm hos Linnea, mysigt värre ! Det var himla synd att det var snöslask och jag hade helt galet ont i ryggen , men vad gör det när man får umgås med sin vän ?

Ikväll var vi bänkade framför Brynäs - Skellefteå finalen , det bidde inget guld ikväll men vi satsar på tisdag istället då :) puss&godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar