måndag 16 april 2012

"Turen" har vänt.

Imorgon ska jag och Thilde på BVC . 18 månaderskontroll med vaccination. Gisses vad jag är nervös! Hittills har jag haft turen att Björn har kunnat följa med varje gång det varit spruta på g, men imorgon är han i Söderhamn och det är jag och skruttan som ska ta oss an sprutan . Jag ska försöka vara modig;) fyy vad jag mår illa bara jag tänker på det! Det är okej att ta sprutor själv men när det är Thilde som ska ha ont vill jag bara springa!

På onsdag ska jag iväg och titta till lillebror också, inte långt kvar nu kom jag på idag! Absolut högst 2månader( om jag går över 2veckor) lite småpanik ! Det är mycket dom ska handlas, städas, bakas, lagas. Imorgon ska jag ta tag i det!

Natti natt:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar