fredag 17 juni 2011

Sjukstuga

Thildis har varit sjuk i flera dagar stackarn . Hon är jättesnorig och ledsen , vaknar ca 500 ggr Per natt , det är väl svårt att andas kan jag tänka mig ! Idag började hon bli sig själv i humöret iallafall , så kanske hon blir frisk snart hoppas vi på :)

Annars målar vi och donar här hemma . Det blir kanooon ! Vitt vitt och vitt och ett fint staket ska det bli .
På torsdag åker vi till Sundsvall för midsommarfirande med familjen , det ska bli underbart! Syster ska vara i Sverige i 24 dagar! Wihoooo :)
Förra året på midsommar låg Thilde i magen och vi sa att tänk nästa sommar så är h*n här. Nu är hon det och det ska bli så roligt att fira med henne!




Förra sommaren var jag rund och goo. Här är dagen min älskade mammas operation gick bra, och vi vann budgivningen på vårt älskade hus! Det var en bra dag !


Nu ligger jag på kökssoffan med ett glas vin och min älskade lagar mat , precis som jag föreställt mig soffan!

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vikingavägen,Gävle,Sverige

1 kommentar:

  1. Vad skönt att Thilde är lite piggare om än förkyld. Roligt att höra om glädjen i alla era projekt. Ni gör det så bra. Blir glad när jag ser bilden från ifjol mycket har hänt sen dess. Och tänk nu ska Thilde få dansa själv inte bara hoppa runt i din mage. Varm välkomna på torsdag.
    Kram!

    SvaraRadera