fredag 3 juni 2011

Fredag!

Idag tig jag och Thilde en sväng till Hedesunda för att hämta pappan från jobbet , Hedesunda var en riktigt mysig liten by lååångt bort! Där skulle vi kunna bo en dag (tycker jag;) ett stort fint gammalt hus med en massa barn som springer runt . Det ska finnas minst en gäststuga där släkten kan bo, ett stall ( behövs inga hästar) en stolor gräsmatta, pool, grill! Haha jag svävar iväg.

Vi har haft en väldigt trevlig kväll hos Maria och Micke ! Många skratt som vanligt och riktigt mysiga barn! God mat var det också! Och både jag och Thilde fick paket !:) TackTackTack lattemorsan inom mig jublar!

Btw. Vi var en sväng på toys r us idag för att hitta en present, vi kom ut med två till Thilde. Vilken härligt bortskämd tjej, hon behöver bara titta på en grej så köper pappan. Hur ska det då gå när hon kan prata, och tjata? ;)

Våra grannar har ett väldigt vackert träd , en syr'en ? Det är jättefint ljuslila och det första jag ser på morgonen, underbart!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar