torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag!


Härlig dag med mina fina! Vi har äntligen fått utemöblerna som Björne har snickrat ihop. Sen har det blivit städat och så har vi skickat en massa paket ! Väldigt duktiga har vi varit så nu firar vi men chokladbollar och Herr&Fru på 4an :) Thilde sover efter många om och men, gissar att det är någon tand eller något på gång. Inte lätt!

Har precis dragit iväg ett mail till en fin tjej som jag träffade när vi bodde på Gol, och nu kikade jag in på gamla bilder och blev helt nostalgisk! Meeenna I miss uuu!
Så himla kul vi hade, och så mycket som hänt på bara några år! Vi träffade båda två våra nuvarade pojkvänner där och nu har vi båda en varsin
liten dotter, Menna har lilla Leah som är 4 månader äldre än Thilde. Så det kan bli !:)

1 kommentar:

  1. Nejmen! Ohhh söta dig! Vad go du är! Jag kikade in här nu (eftersom det varit sjuk dålig uppdatering några dagar före du började bomba med blogginlägg igen ;) ), och så fann jag dethär! Man blir ju inget annat än glad! Jag saknar dig också ska du veta.

    Var uppe och hälsade på i Gol igår, vi gick in på hotellet för att titta lite, och då började alla dessa minnen ploppa upp! Guuud vad kul vi hade det! Vi fick de bästa presenterna där uppe också,massa vänner, en karl var och varsin Pers onge! High five morsan! :D

    SvaraRadera