onsdag 13 april 2011

Det tar sig!

Ooj vad jag gillade det här. Jag älskar min Iphone, vi är verkligen bästa vänner. Så fort jag har en sekund över åker fånen fram, och är det inte underbart att man då lätt som en plätt kan slänga ihop ett blogginlägg eller bara en bild för att fånga ögonblicket?
Wonderful! Det här är min nya hobby!

Det här inlägget är förstås ironiskt nog skrivet på datorn.. Haha.

Idag har jag och T en hemmamys dag bara vi. Björn är på skolan och ska vara där länge, så vi roar oss ensamma idag! Vid 15tiden blir det ett Bvc besök med läkarundersökning, kan ju bli spännande.
Natten har varit snudd på kaotisk , eller det kändes så när jag satt där vid 3 tiden och verkligen försöka få min vackra pigga dotter att sova. Men hon var underbart söt när hon skulle krypträna i sängen mitt i natten, hon stod på alla fyra och liksom studsade. Med mina trötta ögon och min snurriga hjärna minns jag det som att hon verkligen studsade i sängen ( tänk Tiger i Nalle Puh) men jag gissar att det inte var fullt så dramatiskt.
Iallafall så bestämde jag mig för att stanna hemma idag, vi behöver vila ut båda två.

Hör av mig snart ( med en sovande bebis och detta nyväckta intresse gissar jag att det inte kommer dröja allt för länge)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar