tisdag 18 juni 2013

Sommar, sommar, soommar.

Vi njuter sommaren och dagarna går i ett.

Jag är klar med pluggandet för den här terminen och jag är galet stolt över mig själv att jag fixade det! 100% plugg på kvällstid, jag var väldigt skeptisk i början men tänkte att jag kör så länge det går. Det gick! Nu har jag bara en termin kvar, och jag har börjat söka jobb så smått för jag tänker att jag tar C-uppsatsen på distans också :)

Vi lilla Oliv har blivit 1 år! Det här året har gått så fort och vår lilla älskling har utvecklats med sån fart. Han är en glad kille som älskar sin storasyster och vill vara där hon är hela tiden. Det går lite lättare nu för han har börjat gå! Han tog sina första steg när han var drygt 11 månader men sedan tog det några veckor tills att han vågade på sig några längre rundor igen. Nu de senaste dagarna verkar han ha förstått att det är lite smidigare att gå så trampar han runt här som bara den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar