torsdag 27 december 2012

Vår jul !

Det blir inte mycket skrivet då dagarna har gått i ett. Vi har iallafall haft en väldigt mysig jul! Min syster är här och Björns sida av släkten firade jul med oss här på julafton. Väldigt lyckat! Vi fick väldigt fina julklappar, tusen tack! Thilde blev helt förstummad och försökte ge bort sina julklappar, hon förstod inte att alla var hennes och var helt nöjd efter den första. Hon har iallafall väldigt många nya fina leksaker som vi leker järnet med nu om dagarna.
Björn är ledig till mitten av nästa vecka och Linnea är här tills söndag, så vi fortsätter mysa resten av veckan. Ikväll har jag och Linnea varit ute och ätit och varit på The Hobbit, sevärd men inte i samma klass som sagan om ringen tycker vi ! Imorgon ska jag och min kära Björn gå ut och äta, mysigt!

Jag ska försöka ladda n lite bilder från kameran, har äntligen fått in dem på dropbox och över till paddan men vi får se hur det går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar