söndag 6 november 2011

Dåligt!

Jag är riktigt dålig på att skriva blogg alltså , men mycket skola och mycket annat tar på krafterna så när jag somnar redan 22 på kvällarna är det sista jag kommer på något att skriva ;) men nu så!
Helgen har bestått av en massa mys ! Thildemys och Björn&emelie mys! Thilde var en stund med farmor igår och jag och B passade på att åka till Ikea och shoppa lite, blev en spegel och ett soffbord och lite annat :) fick dock med oss fel soffbord hem så idag blev det en ny tur medans Thilde var med farfar och gammelfarfar och farmor:) det är sååå skönt att iallafall ha någon sida av släkten här, Men jag saknar min sida massor :(

Imorgon börjar en ny kurs, metod! Wiiiha den verkar sådär, vet inte om jag kommer köpa några böcker till den alltså..

Här kommer en bild som summerar dagen , nu ska jag söva!


Även att hon satt i korgen hela vägen genom Willys, vem behöver vagn när man har en korg på hjul? Frågan är.. Finns det dubbelkorg?
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. haha men emelie, inga böcker? blir svårt att plugga till tentan då tänker jag. själv har ja klickat hem två i morse, en struntade jag i =)

    SvaraRadera