torsdag 6 oktober 2011

Lyckligt lottad!

Jag sitter här och kikar på drömmen om ett barn på trean,det handlar om par som har svårt att få barn. Jag känner mig så lyckligt lottad som har min fina underbara dotter!
Thilde fyller ju ett år på tisdag också! Tiden går så himla fort. I helgen lärde hon sig att gå när man bara håller en hand , och nu har Björn sett henne släppa taget och stått själv några sekunder :) snart så går hon nog själv :)

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera här , men jag är så sinnessjukt trött när jag är hemma på kvällarna! Men det ska väl bättras hoppas jag, då jäklar ska här uppdateras ;)

Skolan går finemang , vi är precis klara med ett stort grupparbete och det är riktigt skönt! Imorgon har jag dock en föreläsning om inlärning( intressant) med världens tråkigaste föreläsare! Får se om jag tar tidig helg istället ;)

Nej nu är det Läckberg time:) plöjer hennes senaste bok,kanon!

Pusss















Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar